Politica de retur

Orice client, persoana fizica sau juridica, ce achizitioneaza produse prin intermediul site-ului www.produsebirotica.ro, poate emite o solicitare de retur pentru produsul sau produsele comandate, in oricare dintre urmatoarele situatii:

1. Produsul primit nu indeplineste specificatiile prezentate pe site

In cazul in care produsul pe care l-ati comandat nu este conform specificatiilor din oferta noastra, puteti solicita inlocuirea produsului, cu altul conform, sau rambursarea integrala a pretului achitat pentru acel produs. Daca optati pentru inlocuire, veti primi o rambursare partiala, pana la valoarea noului produs, daca acesta este mai ieftin decat produsul returnat, sau va trebui sa achitati o diferenta, pana la valoarea noului produs, daca acesta este mai scump decat produsul returnat. www.produsebirotica.ro va suporta integral costurile de retur si de transport pentru inlocuirea produsului.

2. Produsul primit nu indeplineste specificatiile din comanda plasata

Daca produsul pe care l-ati primit nu corespunde specificatiilor produsului comandat de dumneavoastra, va rugam sa ne aduceti la cunostinta acest lucru in cel mai scurt timp cu putinta. www.produsebirotica.ro va dispune inlocuirea produsului necorespunzator, acoperind totodata si costurile aferente returului si transportului pentru remedierea problemei.

Important:

Produsele refuzate vor fi livrate in ambalajul original, impreuna cu toate documentele de livrare, in aceeasi stare in care au fost primite. Returnarea unor produse deteriorate de client sau aduse in stare de nevandabilitate in perioada in care s-au aflat in posesia clientului va determina in mod implicit refuzarea returului.

Dreptul de a renunta la achizitia unui produs

Orice achizitie de produse prin intermediul site-ului www.produsebirotica.ro implica un contract incheiat la distanta intre SC AMETIST COM SRL si client. Potrivit Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorului in cadrul contractelor incheiate la distanta,

Consumatorul se poate retrage din acest contract, fara sa trebuiasca sa isi justifice in vreun fel decizia si fara sa fie nevoit sa suporte nici un alt cost in afara celor prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in decurs de 14 zile de la momentul intrarii in posesia fizica a produsului sau produselor ce fac obiectul contractului. Alegand sa se retraga din contract, clientul se va obliga sa suporte doar cheltuielile cu transportul produselor, rambursarea contravalorii acestora urmand sa se faca in decurs de maximum 30 de zile de la data returului.

Pentru a finaliza returul in cele mai bune conditii, clientul are obligatia sa trimita produsul exact in aceeasi stare in care l-a primit: in ambalajul original, impreuna cu toate accesoriile aferente si documentele insotitoare respectiv cu etichetele intacte.

In cazul in care produsul nu este returnat conform cerintelor de mai sus, prezentand orice forma de modificare fizica prin lovire, zgariere, ciobire, socuri, urme de interventii neautorizate sau excesive, returnarea acestuia va fi respinsa.

Exercitarea acestui drept de catre client necesita, nu in ultimul rand, o notificare a www.produsebirotica.ro din partea clientului prin formularul de contact disponibil aici.

 

Produse excluse, fara drept de retunare:

  • Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au  fost desigilate de consumator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare (ex.: rezerve de periute dinti, casti in ear);

  • inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;

  • produse de ingrijire personala care au fost desigilate si utilizate (aparate de ras, epilatoare, aparate de tuns, aparate ingrijire corporala, periute de dinti, irigatoare bucale, perii rotative, termometre);

  • produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

  • software, licente desigilate (Sisteme de operare, aplicatii, etc.), jocuri desigilate;

  • cartuse desigilate, tonere care sunt prezentate desigilate pentru retur;

  • imprimante/multifunctionale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate;

  • produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans;

  • furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere;

  • folii de protectie pentru ecrane (telefoane, tablete, eBook readere, laptop etc.) care au fost deja utilizate;

  • produse de pe care au fost dezinstalate sistemele de operare sau alte programe software existente la cumparare sau daca produsele au licente OEM activate;

  • acumulatorii, becurile obisnuite, becurile cu halogen (scoase din cutia originala);

  • In cazul pachetelor ce contin console cu jocuri, se va accepta returul pachetului doar in situatia in care jocurile sunt sigilate sau codul aferent jocului nu a fost activat. In cazul in care s-au desigilat jocurile sau codul activat, din valoarea pachetului se va scadea valoarea acestora;

  • daca au fost achizitionate mai multe produse din acelasi model, se accepta retur doar daca unul singur a fost desigilat sau dezambalat;

  • In cazul in care se returneaza un produs dintr-un pachet promotional se va returna diferenta dintre pretul de baza si cel promotional al produsului returnat.

 

De retinut:

  • www.produsebirotica.ro accepta retururi atat de la persoane fizice, cat si de la persoane juridice, respectand termenul calendaristic indicat mai sus.

  • Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea anumitor retururi, in special in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

  • Coletele trimise fara notificare prealabila sau fara elementele necesare identificarii returului inscriptionate pe ambalaj NU vor fi acceptate.

  • Coletele deteriorate ca urmare a ambalarii necorespunzatoare NU vor fi acceptate.

  • Coletele care sunt expediate catre noi cu ramburs NU vor fi acceptate.

  • Pentru alte detalii privind returul produselor va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.

Pentru orice detalii referitoare la statutul dumneavoastra de consumator si protectia de care beneficiati, va recomandam sa consultati site-ul ANPC (Autoritatea Nationala a Protectiei Consumatorului), pe care il puteti accesa la adresa de internet http://www.anpc.gov.ro/index.php.